BUDUĆNOST
Daljnji planovi razvoja tvrtke SMOKING d.o.o. kreću se prema povećanju prometa, a samim time i ostvarene dobiti. Konkurencija utječe na poslovanje tvrtke u pozitivnom pravcu, jer se uz promjene konkurencije i poslovna politika mora brže prilagođavati i mijenjati, kako u poslovanju maloprodaje, tako i u sustavu aktivne distribucije.
Do ostvarenja takvih poslovnih rezultata posebnu pažnju obraćamo na:
-
…daljnje potvrđivanje naše pozicije kao jednog od vodećih nacionalnih distributera
-
…daljnje razvijanje mikro distribucijskog lanca na teritoriju cijele Hrvatske, uz neprestano poboljšavanje rada prodajno-distribucijskih centara u kontinentalnoj i jadranskoj regiji
-
učvršćenje svoje pozicije kao drugog po veličini nacionalnog lanca maloprodaje u području tobacco kiosaka/shopova
-
povećanje broja vlastitih maloprodajnih jedinica s trenutnih 80-tak na 150-200 uz otvaranje novih vlastitih maloprodajnih jedinica (tobacco kiosaka) i otvaranje novih maloprodajnih jedinica (cigar-shopova) specijaliziranih za prodaju cigara, cigarilosa, ostalih duhanskih proizvoda, pribora za pušače
-
…daljnje proširenje asortimana na pribor za pušače, “hand made” cigare i daljnja popularizacija kulture pušenja cigara; uvođenje novih trgovačkih marki i daljnje pozicioniranje i jačanje tvrtke na tržištu cigareta i duhanskih proizvoda
|